Wojna

W ramach ciepłej świątecznej atmosfery mamy wojnę hipermarketów na reklamy radiowe. Zaczął Leclerc, o którego uroczych reklamach już tu kiedyś pisałam. Nadal słucham ich z upodobaniem, i nadal nie jestem ani trochę ich klientką. Tym razem bohater tego cyklu, Philippe, oznajmia żonie, że Leclerc właśnie wypuścił aplikację na smartfony do porównywania cen Leclerca z innymi. W Carrefourze już z nią był, to teraz do Auchana. Uniosłam brew, słysząc te nazwy, pomyślałam, że odważni są, i że ciekawe co dalej. Otóż dwa dni później swoją reklamę wypuścił Carrefour, mowa w niej o tym, że jest tańszy od Leclerca i U, o ileś tam procent, i że jest to potwierdzone przez niezależną organizację porównywaczy cen, więc nie ma wątpliwości. Auchana Carrefour nie ruszył, ciekawe czemu. I ciekawe, czy będzie dalsza eskalacja.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s